söndag 21 augusti 2011

En, vad det verkar, fin söndag

Solen skiner ute - Härligt! Tror jag ska ta en promenad ikväll! Lite besviken på vågen är jag! Har bara gått ner 1kg på denna veckan som gått. Så nästa vecka blir det tuffare tag. Funderar på att ta med soppa till jobbet och käka det istället för lunchen, och två knäckemackor till. Kanske gör det susen.

Jag har fått tips av min vän J om hur jag ska "bota" min onda i benen när jag går. Får se hur det känns ikväll. Och kanske blir det nya övningar på kvällarna :) TACK FÖR TIPSET ! ;)

Igår jobbade jag 16.30-01.00. Det gick ganska bra.. Lite småklydd med maskinerna i början, men det gick över sen. Direkt efter jobbet hämtade jag upp 3 fyllesnudor som varit och svirat på Malmöfestivalen. Hade nästan glömt hur roligt det är att lyssna på tre fulla pågar när man själv är nykter! :) Dem blir så djupa på något sätt.. Körde hem dem, sen kunde jag själv släpa mig hem. :) Skönt var det när man väl gick och la sig.

Sjukt sugen på kebab är jag. Speciellt på ROMA i Tomelilla (jag vet, Tomelilla är vad det är. Men på Roma har dem nog den godaste kebaben jag någonsin ätit!) Nästan bud på att sticka dit :/ Men sen o andra sidan - NEJ! jag ska inte. Får bli pulver nu ett tag till. 2 veckor har gått nu, och fler ska det bli!

Laddade ner en ny App till telefonen igår som heter WordFeud. Är som Alfapet, där du kan spela mot din kompis. Så igår på pauserna spelade jag och syrran :) Rätt så roligt (;

T
 

2 kommentarer:

  1. André och jag brukar med spela Alfapet mot varandra!.. skit kul! Vad heter du där inne?

    SvaraRadera