onsdag 17 augusti 2011

Motions-onsdag

Jobbade idag 8-14.30, sen blev det en timmes power-walk med I. Efter det cyklade jag och handlade frukt, så jag klarar resten av veckan ;) Blev vattenmelon, vindruvor, nektarin och bananer.
Middagen idag blev modifast-soppa med sparrissmak. Helt OK!

Igår var det mini-golf med E och A. Trevligt var det! Jag och E kom på delad andraplats (det låter mycket bättre än att säga att vi kom sist) Känns skönt att man kan göra lite såna småsaker nu innan hösten attackerar oss! Inte för att jag inte längtar till hösten, jag tycker om den! Jag gillar när man måste ta jacka, halsduk och nästan när man behöver vantar på jobbet :) Det är en mysig årstid i min mening :)

Jag och M har bestämt oss för att åka iväg till hösten på en resa. Som det ser ut nu blir det vecka 43. Jag har redan fått tag på vikarie, skönt! Ska bli så otroligt skönt att komma iväg. Då är vi inne i slutet av oktober, någon som har förslag på ett bra resemål? Sol, värme är egentligen det enda kravet! :)

Idag spelar Dinamo Zagreb - Malmö FF 20.15 Nästan så man får ta och se på den matchen. Blir nog att jag går upp till I och H för att göra dem sällskap! :) Vem hejar jag på ? :) 

T - ..ge mig hicka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar