lördag 6 augusti 2011

Gris-lördag

Lördag, och grisfest ikväll. Jag känner mig taggad till tusen! Ska bli hur roligt som helst. Hemmagjorda Turkisk-pepparsnapsen står i kylen och goar till sig ;)

Jag cyklade ner till stranden innan, tänkte jag kunde bygga på brännan lite.. men det blev inte mer än en knapp timme, för sen kom alla "roliga" moln. Så det va bara att packa ihop igen. Hem och gjorde lite pastasallad till lunch, och nu är det städning och sånt inför kvällen. I och H kommer halvtimme innan förfesten för en drink innan vi ska iväg. Hoppas verkligen att regnet håller sig borta ikväll! Håll tummarna! :)

Klänningen jag tänkte ha idag är samma som jag hade på midsommar, sen tänkte jag försöka med ett "Hollywood-lockigt-hår" Ska försöka att få volymen att hålla sig uppe. Men med en jäkla massa "dust-it" och hårspray, så ska det nog funka. Har köpt en hårspray i handväsk-format, som får hänga med på kvällens äventyr.. Sen ska det nog lösa sig :)

El Patio igår var trevligt. Det var jag, syrran och en kompis till henne, S. Men jag måste säga att stolarna där var inte så värst bekväma, ont i ryggen fick jag. Men maten var god. Inte det bästa jag ätit, men det var gott och så för de pengarna vi betalade. Jag skulle ha haft fotograferat från igår, men batteriet på min mobil var inte på min sida alls. Så telefonen låg i väskan hela kvällen, i hopp om att den inte skulle dö.

Efter vi hade ätit, mätta var vi. Gick vi till Lilla Torg. Där är ju alltid så otroligt trevligt. Älskar att vara där, all glamour, trevligt folk och snygga pågar ;) Gårdagens drink blev en "Cosmopolitan" Den är ju underbart god :) Fick smaka den för första gången när jag helt apropå åkte ner till "Soft" för en drink, eller två, med paret B :) Mycket trevligt!

 Här är ett bra låttips ! :)
http://open.spotify.com/track/5l03gXE49ohiZM4uo2fLFyNatalia Kills – Mirrors 


Min mobil är laddad, och jag lovar att jag ska försöka få ihop några bilder under kvällen. I alla fall en bild på min outfit och om jag lyckades med min Hollywood frissa ;)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar