onsdag 24 augusti 2011

Onsdag

Idag har egentligen varit en bra dag. Jobbet har gått bra, jag har varit glad och på bra humör. Men någonstans känner jag mig lite nere. Inte så jag vill kalla mig deppig direkt. Men mest för att jag känner att allt kunde varit bättre.

Jag håller på med mina pulverersättningar, ändå går allt så sakta. Jag är ute och går, nästan lider för jag får så ont, för att någon ska hända. För att jag ska kunna börja se mig i spegeln och gilla det jag ser. För att jag ska må bra med hur jag ser ut, och för att få tillbaka gnistan i mitt självförtroende. Jag är på god väg, jag är stark och jag gör verkligen mitt bästa! Men varför är det inte bra nog?

Imorgon ska jag jobba 9-12 sen kompar jag 1,5 timmar för att spendera lite tid med min älskade syster. Vi ska iväg och shoppa sen till festivalen och se när RIX FM härjar i Malmö :) Ska bli skoj! Känns som jag behöver lite uppiggande!
Sen till helgen är det dags för IVÖN. Känner mig lite skeptisk inför helgen, men det ska säkert bli skoj. Just nu har jag ingen aning om någonting. Men imorgon blir jag väl upplyst om alla detaljer !


 


1 kommentar:

  1. Ojoj, redan höst deppig ;)
    Festivalen kommer att pigga upp dig. Ta det lugn o ta vara på varann.

    SvaraRadera