måndag 22 augusti 2011

På promenad genom stan..

http://open.spotify.com/track/4E77kwotADYKKEsv8kg8XL
Låten är Per Gessles "på promenad genom stan" . Tyckte den passade så bra idag :)
Halv åtta ringde min klocka, då va det dags för morgonpromenad med I. Vi gick den vanliga rundan, så en timme. Nu har jag precis kommit hem från en kvällsrunda. Känner mig stolt och redig :) Får se om jag orkar en ny morgonrunda imorgon när klockan ringer kl sex.

Jobbet idag gick bra. När jag kom halv tio var det full show! Många barn tillbaka i bygget - roligt ! :)
Så idag har vi kommit igång med våra rutiner. Känns bra att vara igång igen och jag känner mig taggad inför en ny termin!

Veckan just nu ser lugn ut. Syrran ville shoppa på torsdag, så det blir nog så. Sen på fredag efter jobbet bär det av till Ivön. Tillsammans med E, hennes pojkvän och vänner till dem. Ska bli trevligt. Hoppas på fint väder, att det inte blir badväder kan man nästan räkna ut. Men regnet kunde ju försökt hålla sig borta! Så ska det nog bli bra ! :) Ska försöka hinna med och blogga under vistelsen där. Men det blir drygt om jag ska göra det från min mobil, om en det går..

http://open.spotify.com/track/2Jb5HnMNeYGBwWbMvLUCCS The king med playtones :)

Har inte mer att skriva om idag  - mer imorgon :)

T
 

1 kommentar: