lördag 20 augusti 2011

Tvätt- och jobbelördag

Igår kom syster hit och såg Irene Huss - Glasdjävlar. Jättebra! Precis som de andra :) Vi åt vattenmelon och hon drack vin och jag ramlösa! Trevligt. Hon sov över och körde direkt härifrån till jobbet. Hon ska jobba idag från kl 07.00-16.00 sen börjar vi jobba på Tryckeriet kl 16.30. Att hon orkar. Jag beundrar henne som är så duktig som jobbar. Man går miste om mycket roligt när man väljer att jobba på helgen. Men hon är stark! Och släpper loss till max när hon väl är ledig. :) Stolt över dig <3

Min frukost
Nu på morgonen håller jag på med tvätten. Allt är tvättat och hänger på tork. Det sköna är att man kan ju alltid gå och lägga sig den timmen som maskinen tar på sig att bli klar (: Men jag kunde inte somna om mer, så nu kan jag lika bra vara uppe.

Tänkte att jag lika bra kunde göra frukost. Ingen gourmet direkt. Men det får duga. Blir ju kycklingsallad till middag ikväll (: Mumms!

Igår blev min middag tacos. Jag var så otroligt sugen på det. Och tänkte; "det är ju bara grönsaker och köttfärs" Mummsfillibabba!! :) Proppmätt blev jag. Så när jag skulle med Syrran till Ica, så valde jag att möta henne där istället för att hon skulle hämta upp mig på vägen hit. Så fick jag en minipromenad. Det var rätt skönt :)

Jag vet inte om det blir en promenadrunda för mig idag. Hade nog varit ganska skönt, får se vad tiden räcker till. Solen sticker ju fram lite här i lilla Ystad.

http://www.youtube.com/watch?v=Nv644ipg2Ss

T


2 kommentarer:

  1. Vilken myskväll ni hade, du o syrran ;)

    SvaraRadera
  2. Ja det va supermysigt igår :) ses på jobb ikväll :) Lillasyster

    SvaraRadera