fredag 12 augusti 2011

Fredag

Äntligen är fredag här. Denna veckan har inte varit jobbig på jobbet, men man känner sig ändå trött efter alla tidiga mornar! Nästa vecka blir allt som det brukar, nästan alla är tillbaka från sina semestrar och de flesta barnen kommer. Skönt ska det bli att komma igång med de gamla rutinerna!

När jag kom hem kände jag att jag borde ha något i magen. Jag hittade melon och kiwi. Det blev det och 2 knäcke-mackor med salladskrydda på. Helt OK. Sen ska jag prova min "prova-på-pasta" jag fick med i min ModiFast beställning ikväll. Får se om det är något gott (: Jag tycker det är bra att dem skickar med provpåsar och portioner i deras beställningar, för det ger kunderna en chans att prova sig fram i deras sortiment!



Igår fick jag mina chinos som jag beställde i April typ! Det är ju hopplöst när man måste vänta flera månader på ett par jäkla byxor. Men jag fick dem igår, dem passade sådär. Jag borde nog ha en strl mindre. Men men.. Det får va :)

Nu blev jag sugen på att gå in och kolla höstkläder.

Uppdaterar mer sen..

T


1 kommentar:

  1. En liten varning:

    Jag gjorde nått dumt: öppnade höstkatalogerna som legat fint inplastade i hyllan en längre tid för att jag inte orkar se hösten i vitögat riktigt än. VARNING! kolla inte in höstkläderna! Jag dreglade i timmar och insåg sen att hösten kanske inte blir så dum iaf ;)

    SvaraRadera