söndag 28 augusti 2011

Tvättsöndag

Jag har precis varit nere och hämtat min tvätt.. Fick en perfekt tid för en söndag. 12-16.30 ! Och nu är det klart. Pappa ville bjuda på kinamat :) Underbart! Ska ändå dit för att lämna bilen. (:

Kräftskivan igår var trevlig. Massor med kräftor, och så en ost-och skinkpaj, vitlöksbröd och ost :) mumm ! :)

Syrran sov här, mest för att kunna unna sig några cider och en snaps igår. Börjar snart vänja mig vid att ha sällskap här på helgerna. Vet inte om det är bra eller dåligt (:

Idag har jag rensat min garderob. Satte ner en ny kartong i källaren som jag inte anväder, har slängt ytterligare lite kläder och syrran fick lite med sig hem. Kan inte påstå att där är fint inne, men det har försvunnit lite i alla fall :) Snart ska jag och papps fixa till där inne. organisera med nya hängare och hyllplan. Så att man kan nyttja platsen bättre. Just nu är allt bara intryckt.

Har fått mejl från Saltan också. Nu rullar snar träningen igång ordentligt. När jag gick in och läste om schemat för hösten, upptäckte jag att jag kommer kunna träna 7 pass i veckan. Får väl se hur det går med det. Dubbelpassen är MINA i alla fall ! Ska ner imorgon och köpa ett träningskort för 6 månader. Skönt det ska bli att komma igång igen. Innan sommaren var jag duktig med träningen, och bättre ska det bli (:

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar